God 17. mai

Barnehagebarna tjuvstarta med tog 16. mai, ein fin gjeng som gjekk tog i Hyllestad sentrum.

Ny kommuneoverlege i Hyllestad

Den nye kommuneoverlegen i Hyllestad heiter Bård Flattun Lilleeng, og starta i jobben 1. april i år

Biologer på feltarbeid i elver og vassdrag

BIOLOGER PÅ FELTARBEID I ELVER Hyllestad Kommune deltek saman med andre kommunar langs Sognefjorden i eit samarbeid med fylkeskommunen og Statsforvaltaren om å undersøke fleire elver og innsjøar.  For Hyllestad, så gjeld det: Espelandsvatnet med tilhøyrande bekkefelt Bogsvatnet - Langevatnet - Lona Oselva

Reisevaksiner

Om du har spørsmål om reisevaksiner, oppfordrar vi deg til å kontakte Sentrum reisemedisin i Bergen.

Vegstenging

Det vert periodevis vegstenging på Fv. 607, strekninga Hyllestad - Sørbøvåg.

Pressemelding - Nav Sunnfjord og Ytre Sogn

NAV rustar seg for framtida ved å inngå eit vertskommunesamarbeid om tenester til innbyggarane og støtte til næringslivet. Organiseringa av det nye NAV Sunnfjord og Ytre Sogn tek til med det same . Eit klart premiss for organiseringa er at det framleis skal vere NAV lokale i alle kommunane.

Barnehagelærar i skulen

Det er ledig stilling som barnehagelærar ved Hyllestad skule.

Ledig stilling som reinhaldar/praktisk bistand i heimen

Vi har ledig eit vikariat i 100 % stilling, med høve til fast tilsetting  som reinhaldar/praktisk bistand i heimen (heimehjelp).

Nye Hyllestad skule

Arbeidet med den nye skuledelen held fram både inne og ute.

Vegstenging

Strekninga Hyllestad - Sørbøvåg